13 Temmuz 2011 Çarşamba

STRAWBERRY NIGHTMARE CONTINUES / STRAWBERY KABUSU DEVAM EDIYOR!


Herkese merhaba,

Önceki bloglarımda bahsetmiş olduğum gibi strawberry kabusum yaklaşık 2,5 ay önce 205 TL tutarında siparişte bulunduğumda başladı. Ancak burada yaşanan birtakım gümrük problemleri nedeniyle ürünlerim aynen Hong Kong ofislerine (sadece orada ofisleri var!) iade edildi.
Bu süreç boyunca da bana her defasında farklı farklı bilgiler verdiler. Ancak yaklaşık 1 aydır aynı format yazıyı bana cevap olarak iletip duruyorlar. Bu yazıda da gümrük problemleri sebebi ile ürünlerin iadesinin hala kendilerine gelmediği bu süreç bitmeden de para iadesi yapamayacaklarını bildiriyorlar. Üstelik 7 Mayıs’tan beri! Ki bu imkansız çünkü işim gereği gümrükle çalıştığımdan bunu sorgulama imkanım oldu ve şunu söyleyebilirim ki ürünler çoktaaan iade edildi bile!

Ürünlerin parasını siparişle aynı anda hızlıca alırlerken iadesine gelince iş nedense belli bir süreçten bahsedip duruyorlar.(Yersen)

Sizden ricam kesinlikle bu firmaya güvenip de sipariş vermeyin,onun yerine duty free’den sipariş verebilirsiniz mesela?

---------------------------------------------------------------------------------

Hi everyone,

As i mentioned on my previous blogs,my strawberry nightmare has begun 2,5 months ago when i place an order amounted around 125$
But because of some custom problems about my country,the package has been sent back to their Hong Kong office (their one and only office!)
Everytime i asked during that period,i got different replies with different informations.
But for almost 1 month i receive same email reply which is below;

" We do stated in our website that despite the recent reports of changes to cosmetic imports into Turkey, we do stated in the checkout page that any issues relating to customs clearance of your order are the responsibility of the customer. That means we are unable to follow up if your order was hold or struck in Turkey custom.

According to the latest information from our courier, your order was still keep in Turkey, details as follow:

7 maj Istanbul OE,Turkiet, Arrival at inward office of exchange

Please understand that we keep tracking the shipment status through our courier every day and we will process refund once received the confirmation about your order was returned."



Same reply for my whole emails!
They took my money at the same time with my order but didnt refund it at all.
Please dont trust them and never place an order. If you pay more at your local market,i think it will be less cost for you...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder